جاذبه های دیدنی چابکسر، که گردشگران را شگفت زده کرده است!

25 آذر 1401
0 دیدگاه
جاذبه های دیدنی چابکسر 864513258210

بی شک از زیباترین شهرهای شمالی ایران چابکسر است، جاذبه های دیدنی چابکسر بسیار فراروان و حیرت انگیز هستند. این جاذبه های بی­نظیر همواره مورد توجه گردشگران و مسافران است. چابکسر می تواند از بهترین گزینه های برای مسافرت باشد، چرا که جاذبه های تفریحی، امکانات رفاهی و دسترسی بسیار خوبی دارد. این شهر، شهری زیبا در مرز گیلان و مازندران است،که از توابع شهرستان رودسر محسوب میشود. مهم ترین ویژگی چابکسر قرار گرفتن روی خطر مرزی دو استان گیلان و مازندران، فاصله بسیار کم کوه و دریا به یکدیگر است.

زیباترین فصل برای سفر به چابکسر چه زمانی است؟

سفر به شمال زمان مشخصی ندارد و به دلیل چهارفصل بودن زیبایی تمامی فصل ها را در خود جای داده است. اما اگر دوست دارید از آب و هوای خوب این خطه شمالی لذت ببرید توصیه میشود  فصل پاییز یا بهار را انتخاب کنید. چرا که در این فصول هوای چابکسر نه شرجی است نه سرمای زیادی دارد. جاذبه های دیدنی چابکسر، این روستای سرسبز در فصل بهار بسیار بیشتر است. همچنین اگر به آیین و فرهنگ سنتی علاقمند هستید و تحمل گرمای هوا نیز برایتان سخت نیست، بهترین فصل برای سفر خرداد تا شهریور است.

جاذبه های دیدنی چابکسر 5674132560

معرفی جاذبه های دیدنی چابکسر

روستای سرولات : یکی دیگر از جاذبه های دیدنی چابکسر که حتما حتما توصیه می شود از آن دیدن کنید، روستای سرولات است. این روستا در دامنه رشته کوه البرز در کنار دره های تنگ و رودخانه ای پر آب واقع شده است ،همچنین این روستا در 22 کیلومتری رامسر و در 3 کیلومتری چابکسر قرار گرفته است. شهرت اصلی روستای سرولات به دلیل قرار گیری در فاصله بسیار اندک در میان کوه و دریا در نوار شمالی ایران است. در واقع این روستا از روستاهای جذاب در نزدیکی دریا است که آب و هوای بسیار تماشایی و دلکش را داراست . اگر به دنبال تجربه سفری لذتبخش در دل طبیعت و در میان باغ های پرتقال را دارید، حتما روستای سرولات را برگزینید. لازم به ذکر است وجود رستوران های غذاهای شمالی و لذیذ این زیبایی و شهرت را چندین برابر افزایش داده است.

جاذبه های دیدنی چابکسر 874653136840.45

روستای لیمه سرا : روستای لیمه سرا در کنار روستای سرولات قرار گرفته است، این روستا رده دومین روستاهای زیبای چابکسر واقع شده است. این روستای زیبا و کوچک که حدودا 39 خانوار دارد، یکی از زیباترین روستاهای اطراف چابکسر است. لیمه سرا نیز همچون روستای سرولات منظره چشمگیری را برای مسافران و سایرین فراهم کرده است تا سفری لذت بخش را برایتان تداعی کند. اگر به غذاهای سنتی و لذیذ گیلانی علاقمند هستید، بهشت کوچک لیمه سرا بهترین گزینه برای سفر است. این روستا دارای درختان سرسبز و تماشایی بسیاری است که جذابیت آن را دوچندان کرده است.

سخن پایانی

جاذبه های دیدنی روستای چابکسر تنها به این دو روستای تماشایی و سرسبز ختم نشده و شامل روستاها، چشمه و سایر زیبایی های طبیعی و خیره کننده دیگر می باشد. اگر به دنبال تجربه سفری هیجان انگیز و بی مثال هستید حتما حتما روستای چابکسر را در اولویت برای سفر خود قرار دهید.

 

ارسال دیدگاه