در سفر به رامسر این دیدنی های شگفت آور و باورنکردنی را از دست ندهید

23 آذر 1401
0 دیدگاه
سفر به رامسر 0874532148541

سفر به رامسر ، بهترین گزینه برای تفریحات خانوادگی و دور بودن از مشغله ها و روزمرگی های زنندگی است. رامسر در گذشته با سخت سر شناخته و چندسال اخیر نیز لقب عروس شهرهای ایران به به خود اختصاص داده است. مساحت این شهر در حدود 730 کیلومتر تخمین زده شده و تقریبا نیز 3/7 درصد از مساحت کل استان مازندران را شامل می شود. یکی از مشخصه های اصلی این شهر که به پوئن مثبت آن تبدیل شده است فاصله به نزدیک کوه و دریا است و افراد به راحتی می توانند با طی نمودن مسافت کوتاه به هرکدام از این زیبایی ها بهره مند شود. در این شهر رویایی جاذبه های گردشگری و شگفت اور بسیاری وجود دارد که تنها به برخی از این موارد اشاره خواهیم نمود.

جواهرده، جواهری در رامسر

جواهرده یکی از مناطق دیدنی و باورنکردنی است که هنگام سفر به رامسر نباید آن را از دست بدهید. روستای جواهرده در گذشته جورده بوده و معنی ده بالا و سالانه میزبان گردشگران بسیاری را از سراسر ایران و جهان است. جواهرده در فاصله 26 کیلومتری شهرستان رامسر واقع شده و در ارتفاع 2000 متری از سطح دریا قرار گرفته است. بی شک این روستا از خارق العاده ترین روستاهای سرسبز و خوش آب و هوا در شمال است که نمیتوان هرگز آن را از دست داد. این روستا سبب شده است که خرید ویلا در رامسر به یک از سرمایه گذاری های سودمند و پر متقاضی تبدیل شود.

سفر به رامسر 87968541320532

تله کابین رامسر، هیجان سفر به رامسر

مطمئنا کمتر کسی است که نام تله کابین رامسر را نشنیده باشد و از هیجان آن سخنی بر لب نیاورده باشد! تنها تله کابین موجود در خاورمیانه که در ارتفاعات جنگل و ساحل دریا را به هم متصل می کند ، تله کابین رامسر است. همچنین این تله کابین یکی از زیباترین هیجان هایی است که در سفر به رامسر نباید آن را از دست داد. در حقیقت تله کابین رامسر از ساحل شروع شده و به قله کوه ایمیلی منتهی می شود، طول این تله کابین 2 کیلومتر است و دارای 40 کابین است .

سفر به رامسر 789746501641

جنگل دالخانی ، زمرد سبز رامسر

یکی از بکرترین جنگل های ایران که دلیل اصلی سفر به رامسر است، جنگل دالخانی می باشد. این جنگل چشم اندازی سبز و رویایی در دل کوهستان ایجاد کرده است که به نام دالان بهشت مازندران، شهرت دارد . از دیگر دیدنی های رامسر که نه تنها باید در برنامه سفرتان باشد، بلکه باید از آن عکس های دیدنی را به ثبت برسانید.

 

ارسال دیدگاه