معرفی سه جاذبه خیره کننده تنکابن که هنگام سفر به این شهر باید از آنها دیدن کنید

29 آذر 1401
0 دیدگاه
جاذبه خیره کننده تنکابن 8953854721

در اینجا میخواهیم سه جاذبه خیره کننده تنکابن را برای شما بیان کنیم، اگر به فکر سفر به این شهر رویایی هستید توصیه می شود این سه جاذبه خیره کننده را در لیست خود قرار دهید. تنکابن یکی از شهر هایی است که همواره مسافران بسیاری را به سمت خود کشانده است، تاریخچه و سوغات تنکابن زبانزد تمامی افراد است و نمی توان به راحتی از آن ها گذشت. اما در کنار این سوغات زیبا باید به جاذبه های تماشایی و بکر این شهر هم اشاره کرد که چیزی از زیبایی را از قلم نخواهد انداخت.

دشت دریاسر، اولین جاذبه خیره کننده تنکابن

از جاذبه های خیره کننده تنکابن باید به دشت دریاسر اشاره کرد . گردشگرانی که اردیبهشت ماه قصد سفر و بازدید از دیدنی های تنکابن را دارند ،پیشنهاد می کنیم حتما نگاهی به دشت دریاسر داشته باشند. دشت دریاسر در جنوب تنکابن و در ارتفاع 2 هزار متری از سطح دریا قرار گرفته و چشم اندازی خیره کننده و ابدی را برای گردشگران ایجاد کرده است. این دشت یکی از زیباترین دیدنی های تنکابن است که به دلیل داشتن آب و هوای جذاب و بسیار دلنشین و دلکش به شهرت بالایی رسیده است. در اطراف این دشت 4 کوه وجود دارد که در میان آن ها کوه الموت به عنوان مرتفع ترین شناخته می شود.

در نزدیکی دشت هم ده ها آبشار و چشمه مشاهده می شود که بسیار زیبا هستند اما لازم به ذکر است در فصل پاییز، ریزش میلیون ها برگ درخت در این منطقه، منظره ای بسیار زیبا را به وجود می آورد که طرفداران خاص خود را دارد. این دشت زیبا سبب شده است که سرمایه گذاران بسیاری به فکر خرید ویلا در تنکابن باشند تا بتوانند هم سرمایه گذاری سودمندی را انجام دهند و هم از طبیعت بکر این شهر دیدن کنند.

جاذبه خیره کننده تنکابن 8746508554

مرداب نشتارود

از دیگر جاذبه های خیره کننده تنکابن به شهرت بسیاری دارد مرداب نشتارود می باشد، این مرداب زیبا تنها 5 کیلومتر از تنکابن فاصله داشته و شاید برایتان جالب باشد بدانید که تا چند سال گذشته این مرداب در میان پرطرفدارترین دیدنی ها جای داشته است و اما امروزه از از این اهمیت کم شده است. در مرداب نشتارود ماهی های مختلفی زندگی می کنند من جمله ماهی سفید، کفال، اردک ماهی ،کپور و… . افرادی که به صید ماهی علاقه بسیاری دارند می توانند از این مرداب دیدن کنند و ساعاتی را برای ماهیگیری در این منطقه سپری کنند.

جاذبه خیره کننده تنکابن 0874515140336

رودخانه لیرسر

آیا تا به از رودخانه لیرسر دیدن کرده اید؟ این رودخانه یکی از زیبایی های خیره کننده و بکر تنکابن است که شگفتی آن به گوش خیلی ها رسیده و همواره مسافران و گردشگران بسیاری از  آن دیدن می کنند. رودخانه لیرسر در فاصبه 33 کیلومتری تنکابن قرار دارد که اگر قصد بازدید از آبگرم فلکده را دارید از کنار این رودخانه عبور خواهید نمود.  در اطراف این رودخانه طبیعت زیبایی نقش بسته است که برای پیک نیک و گذراندن اوقات فراغت بسیار مناسب است.

 

ارسال دیدگاه