تله کابین رامسر کجاست | امکانات + تفریحات + قیمت بلیط

10 مرداد 1402
0 دیدگاه
طبیعت سبز مجموعه تله کابین رامسر 5656665565656

تله کابین رامسر، با طول دو کیلومتر، یکی از خوش‌نمایی‌های بی‌نظیر تله کابین در ایران است. این مسیر فوق‌العاده زیبا، چشم‌اندازی شگفت‌انگیز از رامسر، ساحل خزر و مناظر دیدنی شهرهای اطراف را ارائه می‌دهد و به عنوان یکی از مقاصد جذاب رامسر شناخته می‌شود، شما می‌توانید با یک سفر کشتی تفریحی، از زیبایی دریای خزر لذت ببرید. اجزاء منحصربه‌فرد این مکان و تنوع در تفریحات آن، آن را به یک مقصد تماشاگرانه تبدیل کرده است. در ادامه با مجله گردشگری ملک رامسر همراه باشید تا به بررسی امکانات و تفریحات کامل این جاذبه دیدنی در رامسر بپردازیم.

بیشتر بخوانید: جاذبه های گردشگری شهر رامسر

نمایی از منظره زیبا و سرسبز از بالای تله کابین رامسر 56765767676
منظره زیبا و سرسبز از بالای تله کابین رامسر

معرفی تله کابین رامسر

تله کابین رامسر، یکی از زیباترین و خارق‌العاده‌ترین خطوط انتقالی کابلی گردشگری در ایران است. این مسیر سرشار از زیبایی و رویایی، از ساحل خزر آغاز می‌شود و ادامه‌اش در بین دل جنگل‌های سرسبز به‌سوی قله‌های ارتفاعات البرز می‌برد. این سفر با تماشای چشم‌اندازهای معرکه از هر چهار طرف جغرافیایی، یک تجربه فوق‌العاده‌ای را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. از شرق، شهر رامسر و از غرب، شهر چابکسر به چشم می‌خورد و در شمال و جنوب، دریای خزر و قله‌های پوشیده از درختان جنگلی دیده می‌شوند.طول مسیر تله کابین دو کیلومتر است و سرعت حرکت آن حدود ۳ متر بر ثانیه می‌باشد که یک سفر حدود ۱۲ دقیقه‌ای از لذت و هیجان برای مسافران به ارمغان می‌آورد.

این مجموعه از ۱۶ دکل و چهار کیلومتر کابل فولادی تشکیل شده است و دارای ۵۴ کابین با ظرفیت چهار نفر در هر کابین می‌باشد که تنها راه دسترسی به مراکز اقامتی واقع در بالای مجموعه است.سفر تله کابین رامسر با شروع از ساختمان ساحلی، تماشای مناظر جاده ساحلی، شهربازی رویاها، پیست اتومبیل کارتینگ و زمین‌های کاشت چای و باغ‌های پرتقال را به ارمغان می‌آورد. هنگامی که کابین‌ها به بالاترین نقطه‌ها می‌رسند، در میان جنگل‌های سبز و زیبا قرار می‌گیرند و چشم‌اندازهای شهر رامسر و شهر چابکسر زیر پاهایتان روشن می‌شود.بعد از اتمام مسیر، ایستگاه نهایی تله کابین به نمای زیبایی از بالای قله ایل میلی انتها می‌یابد. این مجموعه همچنین امکاناتی همچون مغازه خرید خوراکی و تنقلات، فست فود، رستوران، کافه، سرویس بهداشتی، آلاچیق و فروشگاه صنایع دستی را برای گردشگران فراهم کرده است.

مشخصات تله کابین رامسر:

  • سرعت حرکت :حدود ۳ متر بر ثانیه
  • از ۱۶ دکل و چهار کیلومتر کابل فولادی تشکیل شده.
  • دارای ۵۴ کابین با ظرفیت چهار نفر در هر کابین می‌باشد.
منظره زیبا و تماشایی از بالای تله کابین رامسر 5656556565
نمایی فراموش‌نشدنی از بالای تله کابین رامسر؛ زیبایی‌های مهیج 

تله کابین رامسر کجاست؟

تله کابین رامسر، یک از مجموعه‌های تفریحی فوق‌العاده در استان مازندران قرار دارد و به منظور دسترسی به این مکان بزرگ و شگفت‌انگیز، باید خود را به کمربندی زیبای شهر رامسر هدایت کنید. پس از میدان شهید رجایی، به سمت غرب با پیمودن مسافت حدود پنج کیلومتر، تله کابین رامسر با سازه‌های برجسته‌ای از قبیل پل معلق و کابین‌های مجهز روبروی شما قرار می‌گیرد. این مکان زیبا و خاطره‌انگیز، شما را به دنیایی از هیجان و لذت می‌برد که یک بار تجربه کردن آن، تا ابد در خاطره‌هایتان خواهد ماند.

اطلاعات ارتباطی تله کابین رامسر:

  • تلفن: ۵۵۰۵-۰۱۱
  • آدرس: استان مازندران، کیلومتر پنج غرب رامسر، مجموعه تفریحی تله کابین رامسر
  • سایت: www.telecabinramsar.com
مکان دقیق تله کابین رامسر روی نقشه 56755566767
برای مشاهده آدرس دقیق تله کابین رامسر روی نقشه کلیک کنید

ساعت کاری تله کابین رامسر

تله کابین رامسر به‌طور معمول از ساعت ۹ یا ۱۰ صبح تا ۲۴ شب برای پذیرش مسافران آماده است. اما توجه داشته باشید که این ساعت‌ها به‌تفاوت فصل‌ها بستگی دارد. قبل از هر کاری، بهتر است با مجموعه تماس بگیرید تا خیال‌تان راحت باشد. ورودی برای هر فرد 10000 تومان و برای هر ماشین 30000 تومان می باشد.

قیمت بلیط تله کالبین رامسر

هزینه بلیط برای کودکان زیر 4 سال رایگان بوده و برای سایرین ۲۷۵۰۰۰ می باشد. همچنین لازم به ذکر است که میزان تحمل وزن افراد در هر کابین در مجموع نباید بیشتر از ۳۲۰ کیلوگرم باشد.

سال ساخت تله کابین رامسر

پروژه مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر، انقلابی در صنعت گردشگری ایران بود که در سال ۱۳۸۳ آغاز شد و بعد از چهار سال سخت کوشی و تلاش، خط تله کابین رامسر در اردیبهشت سال ۱۳۸۷ به‌طور رسمی افتتاح شد.

شهربازی مجموعه تله کابین رامسر 56564656665
شادی و هیجان امکانات تفریحی در شهربازی تله کابین رامسر

تفریحات مجموعه تله کابین رامسر

کلوپ دریایی

کلوپ دریایی این مکان، برای علاقه‌مندان به ورزش‌های تابستانی، یک جاذبه بی‌نظیر و جذاب به حساب می‌آید.انواع تفریحات آبی هیجان‌انگیز از جمله جت اسکی، پاراسیلینگ، اسکی روی آب، قایق‌سواری با قایق‌های تندرو، شاتل دریایی و… این مجموعه منتظر گردشگرانی است که برای تجربه لحظاتی پرطرفدار و خاطره‌انگیز در یکی از بهترین تفریحگاه‌های ساحلی مناطق شمالی، به رامسر سفر کرده‌اند.

کلوپ دریایی تله کابین رامسر 565656566
کلوپ دریایی تله کابین رامسر؛ یک مقصد آرام و مطمئن برای علاقه‌مندان به تفریحات دریایی

جت اسکی

امکان موتورسواری روی پهنه وسیع دریا و بدون هیچگونه محدودیتی، حس متفاوتی از آزادی را برای شما به ارمغان می‌آورد.کلوپ دریایی مجموعه تله کابین رامسر، دارای دو کلاس مختلف جت اسکی می‌باشد که به این ترتیب، افراد با سلیقه‌های متفاوت می‌توانند از تجربه‌ی حصول لذت به‌صورت بی‌نهایت بهره‌مند شوند.

جت اسکی تله کابین رامسر 65567565566
جت اسکی تله کابین رامسر؛ تجربه‌ای هیجان‌انگیز و ناب‌نظیر در آب‌های رامسر

قایق تندرو

این قایق‌ها دارای یک ویژگی مشترک با اتومبیل و موتورسیکلت هستند و آن سرعت بالای آن‌هاست که به‌صحبت هیجان قایق‌سواری، امکان آزادی در انتخاب مسیر و کنترل قایق را در اختیار قایق‌ران قرار می‌دهد. حس تماس سطح قایق با آب، همراه با شیرجه مستقیمی از سرعتی هیجان‌انگیز، در شما به‌وجود می‌آید.

قایق تندرو تله کابین رامسر 577676766767
قایق تندرو تله کابین رامسر؛ سرگرمی پر هیجان و ممتع در آغوش طبیعت خلاب رامسر

اسکی روی آب

اسکی روی آب، یک ورزش آبی استقامتی است که نیازمند قدرت بدنی و استقامت عضلانی است تا در سرعت بالا روی آب حرکت کنید. برای لذت بردن از این تفریح، ابتدا اسکی مخصوصی را به پا خواهید کرد و سپس با گرفتن دستگیره کابلی روی بدنه قایق موتوری، با سرعتی تا حدود ۳۰ کیلومتر در ساعت روی سطح دریا کشیده خواهید شد.

اسکی روی آب از تفریحات هیجان انگیز در رامسر 6566556566
اسکی روی آب؛ تفریحی هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد در آب‌های رامسر

شاتل دریایی

شاتل دریایی، یکی از جذاب‌ترین تفریحات در دنیای ورزش‌های آبی به‌شمار می‌آید. این وسیله فوق‌العاده، شبیه به یک موشک فضایی با وزن سبک و بدنه‌ای تو خالی است که با یک طناب بلند به قایق متصل می‌شود. علاقه‌مندان روی این شاتل می‌نشینند و با گرفتن دسته‌های آن، تلاش می‌کنند تا در سرعت بالا تعادل خود را حفظ کنند.

شاتل دریایی از تفریحات آبی رامسر 54655656656
شاتل دریایی؛ تفریحی هیجان‌انگیز و منحصر به‌ فرد در آب‌های رامسر

پاراسیلینگ

پاراسیلینگ، یک تجربه پرواز هیجان‌انگیز بر فراز دریاهای بی‌کران است که می‌تواند بهترین و پرشورترین تجربه پرواز زندگی‌تان باشد. این ورزش، تلفیقی از احساس پرنده آزاد دریایی و هوایی است و در کلوپ دریایی رامسر حدود ۱۰ دقیقه به طول می‌انجامد. در این تجربه فوق‌العاده، شما مانند یک پرنده آزاد در آسمانهای دریا به پرواز درخواهید آمد و لحظاتی از آزادی و هیجان را تجربه خواهید کرد.

پاراسیلینگ رامسر 76677667677
پاراسیلینگ رامسر؛ پروازی به یادماندنی در آسمان‌های زیبا و از دیدن برندۀ مناظر طبیعی

کارتینگ راکارت

این پیست کارتینگ با فضایی به طول ۶۰۰ متر و عرض هشت متر، مجهز به جدیدترین تجهیزات است. کارت‌های بریل مدل ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ ایتالیا با بهترین کیفیت در این مجموعه موجود است و از سیستم ثبت زمان نیز استفاده می‌شود. این امکان بی‌نظیر، فرصتی طلایی برای تجربه‌ی سواری هیجان‌انگیز در یک محیط بسیار مناسب را به شما می‌دهد.

کارتینگ راکارت رامسر 5766767677
کارتینگ راکارت رامسر؛ اجتماع هیجان انگیز برای عشق‌ورزان سرعت و مسابقات کارتینگ

پیست موتور چهار چرخ

پیست موتور چهار چرخ، در انتهای شهربازی سرزمین رویاها واقع شده است و یک جاده بسیار جذاب برای علاقه‌مندان به ماشین‌سواری خشن و سریع در مسابقات رالی طراحی شده است.

قیمت بلیط و ساعت کاری پیست موتور چهار چرخ:

  • قیمت بلیط: حدود ۸۰ هزار تومان
  • ساعت کاری: ۱۰ صبح الی ۲۴
پیست موتور چهار چرخ رامسر 5665767677
پیست موتور چهار چرخ رامسر؛ جایگاه سرگرمی و هیجان‌انگیز برای علاقمندان به مسابقات موتوری

کشتی مایا

کشتی مدرن و بسیار زیبای “مایا“، به گردشگران فرصت تجربه یک سفر دریایی کوتاه با امکانات لوکس را فراهم می‌کند. این شناور گردشگری، به‌کمک تکنولوژی پیشرفته و طراحی مهندسی ویژه‌اش، با حرکت آرام و یکنواخت در آب، تجربه‌ی تفریح دریایی بسیار متفاوت و هیجان‌انگیزی را برای گردشگران فراهم می‌آورد. امکانات ناوبری و تفریحی مدرن در کشتی “مایا” به‌طور کامل در نظر گرفته شده است و کافی‌شاپ و رستوران مبله‌ای با دید به‌دریا، مکان‌هایی ایده‌آل برای لذت‌بردن از وقت خوش گذرانی فراهم می‌کنند.برنامه روزانه کشتی “مایا” شامل گشت‌های دریایی خاطره‌انگیز، سرویس‌های پذیرایی، موسیقی زنده، برنامه‌های جذاب و سفر در حاشیه خط ساحلی آب‌های نیلگون دریای خزر با مناظر بدیع را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد که زاویه دید تازه‌ای از این بهشت زمینی را به آنها ارائه می‌دهد.

امکانات کشتی مایا:

  • کافی شاپ
  • رستوران
  • موسیقی زنده
  • سرویس های پذیرایی
کشتی بزرگ مایا رامسر 76767766776
کشتی بزرگ مایا رامسر؛ ارمغان غروب‌های خاطره‌انگیز

پارک جنگلی هزار پله رامسر

پارک جنگلی “هزار پله” در ارتفاعات قله ایل میلی واقع شده، یکی از دیدنی‌ترین پارک‌های جنگلی در شمال ایران است. این پارک فوق‌العاده تنها از طریق تله کابین این منطقه قابل دسترسی است و به ارتفاع ۹۰۰ متری بالا می‌رود، از جایی که چشم‌انداز ۳۶۰ درجه‌ای شگفت‌انگیزی از دریا، کوهستان‌های جنگل‌پوش و شهرهای چابکسر و رامسر را به نمایش می‌گذارد.اقامت در این پارک جنگلی با هوای خنک و آب‌وهوای اکسیژن‌باران و صدای دلنشین پرنده‌های کمیاب، ماجراجویی‌ای معنوی را برای شما به ارمغان می‌آورد.در هنگام خستگی از گشت‌وگذار در پارک، می‌توانید به دو کافی شاپ زیبا در این محل مراجعه کنید، جایی که با انواع خوردنی و نوشیدنی‌های متنوع، نیروی خود را تجدید کنید.بام رامسر، در بالای هتل جنگلی و در طبقه ششم قرار دارد.

برای پیدا کردن آدرس دقیق پارک جنگلی هزار پله رامسر روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

ارتفاع پارک هزار پله رامسر: 900 متر

پارک جنگلی هزار پله رامسر 5666556656
پارک جنگلی هزار پله رامسر؛ سرسبزی فراوان و پلکان‌های بی‌نهایت

زیپ لاین

زیپ لاین یکی از تجربه‌های جذاب و هیجان‌انگیز تله کابین رامسر به‌حساب می‌آید که همچنین به تقویت نیروی جسمی شما کمک می‌کند. این سافاری جنگل در بالای خط تله کابین مجتمع شهر سبز و در دل پارک جنگلی هزار پله قرار دارد.برای آغاز ماجراجویی، شما از طناب مقاومی آویزان می‌شوید و روی کابل فلزی یا تسمه اسلک لاین وارد می‌شوید و از ارتفاع به پایین حرکت می‌کنید، لذت سواری و پرواز را در مسیرهای بسیار زیبا در دل جنگل به‌طور کامل تجربه می‌کنید.

قیمت بلیط زیپ لاین:

  •  مسیر کامل (دو زیپ لاین و دو پل معلق): حدود ۱۸۰ هزار تومان
  •  مسیر نیمه (زیپ لاین یا پل معلق): حدود ۱۲۰ هزار تومان
  • ساعت کاری: ۹:۳۰ صبح الی ۲۰:۳۰
زیپ لاین رامسر 76576676767
زیپ لاین رامسر؛ هیجانی از بالای آسمان های شهرستان رامسر

سرزمین رویاها

سرزمین رویاها، دنیای کوچکی از انیمیشن‌های جذاب جهان است که هر کدام از آن‌ها یک نوستالژی دوران زندگی شما محسوب می‌شوند. در این محیط دلپذیر و شگفت‌انگیز، شخصیت‌های محبوبی همچون فیلیک، سیمبا و موفاسا به شما پیوسته‌اند. همچنین جزیره دایناسورها با مجسمه‌های غول‌پیکری که ساخته شده، برایتان آرمانی از رویاها را به واقعیت تبدیل می‌کند. در اینجا تجربه‌های جذاب و منحصربه‌فردی برای تفریح و گردش به شما ارائه می‌شود.
در سرزمین رویاها، فروشگاه‌ها و پارک فودهای متنوعی با طراحی کارتونی وجود دارند که تجربه خریدی جذاب را برایتان فراهم می‌آورند.

تفریحات سرزمین رویاهای رامسر:

  • سینمای ۶ بعدی
  • کنسرت‌های موسیقی زنده با اجرای هنرمندان محبوب
  • کافی شاپ با محیطی دلپذیر و منحصربه‌فرد

انواع دستگاه‌های تفریحی سرزمین رویاها:

  • ماشین کوهستان
  • قطار کرم میو چرخ‌وفلک زمینی
  • سفینه فضایی
  • سفینه ستاره دریایی
  • فنجان چای سرسره چرخان
  • ماشین ضربه‌ای
  •  قلعه وحشت ترامپولین
سرزمین رویاها رامسر 7676777667
سرزمین رویاها، دنیای کوچکی از انیمیشن‌های جذاب جهان

باشگاه پینت بال آرتمیس

باشگاه پینت بال آرتمیس با ارائه تجهیزات استاندارد، فرصتی برای لحظه‌های شاد و سرگرم‌کننده را برای بازیکنان و گردشگران به ارمغان می‌آورد. پینت بال، یک بازی مهیج و گروهی است که در آن با استفاده از توپ‌های پر شده از رنگ‌های بی‌خطر، نبرد و تقابل‌های هیجان‌انگیزی ایجاد می‌شود.

باشگاه پینت بال آرتمیس در مجموعه تلکابین رامسر 6576766765
پینت بال مسافران در آغوش طبیعت زیبای رامسر

امکانات مجموعه تله کابین رامسر

امکانات مجموعه تله کابین رامسر 56656565665656
مناظر طبیعی، فضای سبز، کافه‌ها و رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، فعالیت‌های تفریحی

جاذبه های دیدنی اطراف

هتل های نزدیک به تله کابین رامسر

هتل های نزدیک به تله کابین رامسر 65565656655
هتل‌های نزدیک به تله کابین رامسر؛ پنجره‌هایی به طبیعت خلاب

ارسال دیدگاه