روستای سرولات، جاذبه ای خیره کننده در چابکسر

11 دی 1401
0 دیدگاه
روستای سرولات 06745131020

شمال منطقه ای بکر و دست نخورده است که هرساله میزبان گردشگران و مسافران بسیاری می باشد. روستای سرولات یکی از روستاهای شمالی است که جاذبه خیره کننده چابکسر به شمار می رود. اگر به دنبال تجربه سفری هیجان انگیز و به یاد ماندنی هستید توصیه می شود حتما از این روستای دیدنی دیدن نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا از زیبایی های این روستا کمی سخن بگوییم.

روستای سرولات 846541321310

آشنایی با روستای سرولات

روستای سرولات در گیلان واقع شده است و یکی از روستاهای جنوبی در چابکسر محسوب می شود. از زیبایی های منحصر به فرد این روستا می توان به قرار گرفتن آن در کنار رودخانه های کورئه و آچی رود اشاره کرد که زیبایی این روستا را چندین برابر کرده است. روستای سرولات چابکسر توسط کوه های شاسروس، لیکلام و مهران کوه احاطه شده است، همچنین اگر به این روستا سفر کرده باشید بی شک میدانید که جاده دسترسی به آن بسیار سرسبز و تماشایی است و لذت سفر را برای شما دوچندان می نماید.

بهترین زمان سفر به روستای سرولات

قطعا سفر به شمال ایران در هر فصلی زیبا است اما سفر به این روستا در فصل تابستان صفایی دیگر دارد. وجود درختان سرسبز و درختان تنومند، چمن هایی که با نسیم ملایم نوازش می شوند به راحتی چشم نوازی می کنند. بی شک همه ما دوست داریم زیبایی های طبیعت شما را در سرسبز ترین حالت ممکن ببینیم و چه فصلی زیباتر از فصل بهار و تابستان!

روستای سرولات 89465131320

جاذبه های اطراف روستای سرولات

این روستا با داشتن جاذبه های طبیعی و جنگل های سر به فلک کشیده ی اطراف خود و هم چنین منظره ی کوه های البرز که در مسیر قرار گرفته اند با چند جاذبه برتر تفریحی خود توانسته مسافران زیادی را به خود جذب نماید.

از جمله زیبایی های این روستا می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • رودخانه آچی رود
  • رستوران خاورخانم

 

ارسال دیدگاه